Two Dutch Girls on a Road Trip to Wiltshire

Road Trip 2017 (2) - Richmond to Chawton to Salisbury.

Good afternoon! Would you like to join me for the second part of my road trip in the South-West of England? A long time wish of my daughter...

Sunday 1 December 2013

Voor die paar Nederlanders die geen Engelse posts volgen...Ik schrijf deze voor jou! Nieuwsgierig?

Ja okay, ik post voornamelijk in het Engels. Dat komt omdat mijn schrijfsels door voornamelijk Engelstalige kennissen/vrienden gelezen worden. Maar het Engels van de meeste Nederlanders die geïnteresseerd zijn in 'mijn' dingetjes (nl. kunst, design, fotografie, muziek) is best wel goed, of in elk geval goed genoeg.
Dit was in 1976.... (fotobewerking Wibe Koopman)


Ik hoop dat je vaker langskomt. 

ZENZA

In Rotterdam, op de Karel Doormanstraat, zit een prachtige winkel waar ik helemaal enthousiast over ben. Eerst dacht ik dat het een indy was, maar het blijkt toch een keten te zijn. Maar gelukkig wel een bescheiden keten, met maar een paar vestigingen.
Zenza verkoopt werkelijk sprookjesachtig mooie lampen, meubels, glaswerk, sieraden, en nog veel meer. 
 Dit is een van de lampen die ik dolgraag zou neerzetten in mijn slaapkamer. Hun website is www.zenza.nl

ZELF MAKEN?!

Vandaag kwam ik onderstaande foto tegen op één van de internetsites die ik met enige regelmaat bezoek. Ik moest er eerst om lachen, maar meteen daarna dacht ik aan Zenza en die dure prachtige lampen. Als je heel weinig geld hebt, en je wilt tóch zo'n gaatjeslamp, dan is dit natuurlijk een super oplossing, en nog met een knipoog ook. Leuk voor in de keuken!


Laat me weten wat je ervan vindt?



No comments:

Post a Comment